Tereza Duchová
IČO: 06253008
e-mail: [email protected]
Sídlo: Bratří Sousedíků 1706, Zlín 760 01
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku
Nejsem plátce DPH.
Adresa pro doručování se shoduje s adresou sídla. Preferuji ovšem komunikaci přes e-mail nebo telefon, i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na mých stránkách a je vždy uvedena i na faktuře. Cena za lekce se může lišit podle počtu zakoupených lekcí v balíčku. Při specifických požadavcích klienta je cena kalkulována až po vzájemné dohodě.
Za on-line i asynchronní výuku se platí předem a výuka začíná až po zaplacení. Po zakoupení daného balíčku na stránkách Vám vystavím fakturu ( 7 dní splatnost), kterou Vám odešlu do Vaší e-mailové schránky a která po zaplacení slouží jako doklad o zakoupení produktu či služby. Nejsem plátcem DPH.
Platba je možná jen jednorázově (ne na splátky), a to formou převodu v CZK na účet číslo: 4282296003/5500
Je normální, že někdy není možné dodržet termín dohodnuté výuky. Snažím se vycházet svým studentům maximálně vstříc, co se týče nutného přehazování lekcí, ovšem je potřeba dodržovat určitá pravidla.
Pokud mi dáte na e-mail nebo telefonicky vědět více jak 24 hodin dopředu, že se na dohodnutou lekci nemůžete dostavit, nabídnu Vám v následujících sedmi dnech jiné možné termíny. Pokud Vám ani jeden z těchto termínů nebude vyhovovat, nabízím zaslání on-line lekce s popisky úkolů, odkazem na video, článek, či jiný plnohodnotný pracovní úkol. Tento Vám ve vhodné formě do naší příští lekce opravím a zašlu. Lekce se tak považuje za odučenou.
Pokud lekci stornujete později, než 24 hodin předem, pošlu Vám na naši sdílenou nekonečnou tabuli také nějaký tip na pracovní úkol a případné dotazy spolu projdeme na příští dohodnuté lekci. Tato lekce se tak považuje za odučenou a je hrazena v plné výši.
Pokud se bez omluvy nedostavíte na výuku do 15 minut po jejím začátku, zpravidla volám, abych zjistila co se děje. Dostavíte-li se v tomto limitu, výuka proběhne, ale nejsem povinna lekci prodloužit o Vaše zpoždění ani jej jinak vynahrazovat. Pokud se nedostavíte ani později, bude lekce účtována v plné výši.
Pokud z nějakého důvodu nemůžu na lekci já, platí podobné podmínky. Když vím o přesunu dříve jak 24 hodin předem, dohodneme si nový termín. Pokud by to bylo později jak 24 hodin, jako náhradu za lekci Vám pošlu domácí práci na sdílenou tabuli, na kterou Vám pak ve volném čase poskytnu podrobnou zpětnou vazbu, případně s hlasovou zprávou s komentářem.
Objednáním výuky se zavazujete uhradit fakturu do data splatnosti uvedeného na faktuře (7 dní) před začátkem naší výuky. Neuhrazením faktury může být výuka z mé strany ukončena.
Tady platí podobné podmínky jako výše, s tím rozdílem, že na využití 12-ti lekcí máte 15 týdnů, tedy máte každý měsíc jeden týden “k dobru” např. pro případ nemoci či dovolené.
Z vlastní zkušenosti s mými studenty vím, že pokud se výuka na delší dobu přeruší a člověk vypadne z určité rutiny, těžko se do ní zase dostává. Pokud tedy např. budete dlouhodobě nemocní nebo pracovně vytížení, je dobré využít formu distanční výuky - samostudia s mojí zpětnou vazbou, než abyste úplně výuku přerušili.
Objednáním výuky se zavazujete uhradit fakturu do data splatnosti uvedeného na faktuře (7 dní) před začátkem naší výuky. Neuhrazením faktury může být výuka z mé strany ukončena.
V případě dlouhodobější absence ze závažných důvodů se domluvíme na dalším postupu.
V rámci společné výuky platí obdobná pravidla pro stornování lekcí, jako u individuální výuky.
V rámci každých 4 lekcí máte jeden týden navíc, kdy výuka nemusí probíhat, pokud oba dva potřebujete volno. Pokud potřebujete posunout lekci a dáte mi vědět dříve, jak 24 hodin dopředu, domlouváme se na jiný termín v rámci toho týdne.
Pokud jeden z vás zjistí, že se na lekci nemůže dostavit, lekce proběhne pouze s druhým "kolegou". Vše je ovšem zaznamenané na naší společné tabuli, student s absencí ode mě ještě obdrží komentář a připadný další tip na domácí práci a hlavně - ideálně anglicky si vše můžete vysvětlit navzájem :)
Asynchronní neboli distanční výuka probíhá kombinovanou formou. Elektronickou lekci, tedy kombinaci cvičení, gramatického vysvětlení, poslechu, videa, projektu atd. obdržíte vždy jednou týdně v dohodnutém termínu (úterý nebo čtvrtek do 22:00) a opravena bude do pátku nebo neděle do 22:00.
Pro konverzační část se domlouváme vždy 1x týdně na 30 minutový rozhovor, kde využijete Vámi nastudovanou slovní zásobu, gramatiku, či projdeme Vaše dotazy k danému projektu.
Podmínky storna tohoto 30-ti minutového hovoru jsou stejné, jako u Individuální výuky.
Výuka je formou balíčku na 4 týdny hrazena předem na základě vystavené faktury převodem na účet. Na vyčerpání balíčku máte vždy 5 týdnů, tedy máte možnost jedné absence v měsíci pro případ nemoci či dovolené. Objednáním výuky se zavazujete uhradit fakturu do data splatnosti uvedeného na faktuře (7 dní) před začátkem naší výuky. Neuhrazením faktury může být výuka z mé strany ukončena.
Naše lekce budou probíhat na platformě Whereby, která nevyžaduje žádnou registraci, nemá časové omezení a umožňuje sdílení obrazovky i nekonečné tabule.
V případě, že by na mojí straně došlo k technickým problémům, znemožňujícím výuku, nabídnu Vám jiný termín v nejbližší možné době.
Pokud dojde k potížím až ve druhé polovině lekce, zkusíme po vzájemné dohodě lekci dokončit přes telefon spolu se sdílenou obrazovkou, nebo formou elektronické lekce.
V případě, že dojde k technickým problémům, znemožňujícím výuku na Vaší straně, zkusíme lekci dokončit přes telefon. Pokud to nebude možné, dostanete náhradu formou elektronické lekce. Lekce bude účtována v plné výši.